Shanghai Knight




Today I've got a quick layering mani for you: H&M Shanghai Nights over Catrice The Dark Knight. I mentioned in my recent haul post that Shanghai Nights looks amazing over purple, and The Dark Knight is just the right one for the job.  

Heute gibt's einen kurzen Post mit einer Kombi von H&M Shanghai Nights und Catrice The Dark Knight. 






It's a deep, glossy purple that's beautiful in its own right - just look at it, don't you just want to dive right into it and see what lurks beneath that gelly surface?

The Dark Knight kann bei manchen Lichtverhältnissen fast schwarz aussehen, ist aber ein wunderschönes tiefes Violett mit einem großartigen Finish.
 




 




 Shanghai Nights is pretty on its own but really on its best over purple (or possibly black, but I haven't tried that yet) - it turns into an oil-slick shimmer that keeps changing as the light catches it.

Shanghai Nights hab ich von H&M mitgenommen und finde es auch für sich allein schön, so richtig zur Geltung kommt es aber auf einem violetten Untergrund (vielleicht auch auf Schwarz? Das muss ich noch probieren). So erinnert es mich an Pfauenfedern und Öllacken mit endlosen Farbschattierungen, je nachdem wie das Licht fällt.



If these descriptions fall short, I hope the pictures speak for themselves. I have few words this morning - it's raining again after a three-day reprieve when it seemed like it might be spring or even summer and there is not enough coffee in the world.


I hope the sun is shining for you, inside or out!
The rained-on nail newbie



Meine Beschreibungen gelingen mir heute nicht, also lasse ich die Bilder für sich sprechen. Nach drei Tagen, in denen ich mir fast schon vorstellen konnte es sei Frühling oder gar Sommer regnet es nun wieder wie aus Kübeln. Ich kann gar nicht so viel Kaffee trinken wie ich heute Morgen bräuchte...

Ich hoffe, bei euch scheint die Sonne - zumindest im Herzen :)
Euer verregnetes Nagelnewbie


0 comments:

Hi! I love getting comments!
Comment moderation is enabled so your comment won't appear right away but at least you can be sure I read every single comment and try to answer them as fast as possible :)

Hallo! Ich freu mich sehr über jeden Kommentar!
Da sie moderiert sind, erscheinen sie nicht sofort, aber dafür könnt ihr euch sicher sein, dass ich auch jeden einzelnen lese :) Ich werd so schnell wie möglich darauf antworten.

Copyright © 2013 To boldly polish and Blogger Templates - Anime OST.
Social media icons (except gfc) by

Photobucket